Preskočiť na obsah

Mobake znovu vo finále cien Heureky ShopRoku – ako to dopadlo?

Opäť po roku (už druhýkrát) sa náš obchod pre ľudí s veľkým srdcom ocitol vo finále súťaže “Cena Heureky”. Čo to vlastne je? Ide o cenu udelenú odbornou porotou zloženou z popredných osobností českej a slovenskej e-commerce scény. O túto cenu sa uchádzali rôzne e-shopy, ktoré sú niečím výnimočné, stojí za nimi zauímavý príbeh, prispievajú k sociálnej integrácii, alebo sú akokoľvek inak unikátne. Medzi finalistami sa okrem nášho Mobake.sk obchodu ocitli aj dublez.sk, kompostujeme.sk, medaren.sk a zemito.sk. Ako to dopadlo? Hovorí náš spolumajiteľ a CMO Milan Suchý:

Hovorí náš spolumajiteľ a CMO Milan Suchý:

“Náš ekologický e-shop Mobake.sk bol tento rok znovu vo finále cien Heureky ShopRoku 2022. Tentokrát nám “pódium” len tesne ušlo, ale vôbec nevadí, je to pre nás top motivácia do ďalšej práce. Snažíme sa so spoločníkmi Tomášom Juskom a Patrikom Jakšom tento náš byznys rozvíjať poctivo a sú to tisícky rozhodnutí ročne…a tiež obrovská časová investícia. Ale ten pocit, že pomáhame zákazníkom v udržateľnejšom spôsobe života stojí za to.”
Napriek tomu, že sme tento rok nevyhrali, tešíme sa, že rozbiehame s kompostuj.me novú spoluprácu. Novinky nájdete čoskoro v sekcii Záhrada.
Patrik Jakš, CEO Mobake.sk, s cenou Finalistu Cien Heureky 2023.

Ako to vidí náš CEO Patrik Jakš?

Patrik Jakš, CEO Mobake.sk

Máme našliapnuté na dobrý vzostup, v poradí druhýkrát ako finalista Ceny heureky, napovedá, že sme skvelí! 🙂
Chceme z toho vyťažiť maximum. A budúci rok získať prvé miesto + certifikát Udržateľnosti, ktorý sa pre Slovensko ešte len chystá. Soška ako taká je len kus skla, to čo má naozajstnú hodnotu je to kým sme my ako tím Mobake a to, čo odovzdávame našim zákazníkom a na to by sme nemali nikdy zabudnúť.

ďalej dodal

V každej dobe je dobrá spolupráca základom a o to viac teraz, kedy je to turbulentnejšie ako kedykoľvek predtým. Budúci rok by som bol rád, aby sme sa zúčastnili aj “spoločensky zodpovedných” cien ako je cena ATLAS alebo VIA BONNA. Máme to v merítku a ak budeme chcieť určite sa nám to podarí a nájdeme aktivitu, ktorou vieme prispieť k všeobecnému dobru. Ale nechcem aby to boli len prázdne frázy, tie neznášam :)))).

Vo všeobecnosti však hlavným cieľom Mobake obchodu stále ostáva prílev nových návštevníkov na web. Potenciál Patrik vidí v neobyčajných formách návštevnosti na ktorých už pracuje. Pozývame aj vás vymýšľať a deliť sa s nápadmi.

Shop roku Mobake